پرواز پروانه ها 4
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

(کورانوسوکه)

عه فک نمیکردم همچین ملکه ای داریم  پست فطرت

-گستاخی ؟نه نه من جرئت چنین کاریو ندارم ملکه دورگا

دورگا(ملکه):اگ میخواین نجاتشون بدین باید درخواست منو بپزیرید

-اما..............

دورگا:خب پس بهت مهلت میدم فکر کنی

راوی:شاهزاده کورا حرکت میکنه و میره ته قضیه رو به بقیه بگه

_عه 

ریوما:چی شد جناب فرمانده(چاپلوس بی معرفت)

شوسکه:چی شد کورا بگو چی گفت ملکه؟

-نباید به اون بگید ملکه اون یه قاتلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!

اوتاری:قاتل؟؟مگ کسی رو کشته؟؟؟

ریوما:اون ؟؟اون صد نفرو کشته!!!(ابلاه)

زایزن:تو زورت میاد چون اون یه بار تو جمع ضایت کرده!!

ریوما:اییش نخیرم اقا

زایزن:اره خیرم اقا

-اون به من گفت با من ازدواج کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

همه:خندهخنده

 

-دهنتونو ببندیــــــــــــــــــــــــــد

اوتاری:جوش نزن^_^

-گریه

کونیمیتسو:خب کورا قبول کن!!!-____-

-چیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟ژنرال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کونیمیتسو:خب همین و قبول کن طرف چشش تو رو گرفته

-نه نه نه نه نه نه نه 

کونیمیتسو:خب قبول کن دیگه تو باهاش ازدواج میکنی بعد باهم میریم اونارو نجات میدیم

-شتر در خواب بیند شاهزاده

کونیمیتسو:داری میری رو اعصابم

-ب.....باشهــــــــــــــــــــــــــه نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

ریوما:اره تو قبول میکنی هاهاها

-عــــــــه

راوی:کورا به طرف قصر میره و به پیش دورگا ملکه میره

-من درخواستتونو قبول میکنم..فریاد

دورگا:خب افرین منم قبول میکنم که به همراه بقیه برین

-عه عه عه عه عه

دورگا:20000 سرباز کافیه؟

-نه ما میخوایم خودمون تنها بریم!!(ای خاک)

دورگا:خب فردا غروب حرکت کنید!!

-اوف بله سرورم.....بله گاوم بله خرم 

دورگا:چی؟

-هیچی من چیزی نگفتم ملکه دورگای عزیز

دورگا:برای ازدواجمون کی؟

-خب سرورم بعد از برگشتمون  دیگه!

دورگا:خب باشخ میتونی بری

-هوف

.........................

خب باید نظر بدید فقط.....

خب نظر یادتون نره33 تا

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت15:42---2 اسفند 1394
سلووووووووم چوطوری خوفی شرمنده ام گلم ببخشید یک مدت نبودم
عااااااااالی بود دمت گرم
فقط سریع قسمت بعدو بزار عزیزم
پاسخ:سلام رویا جون خوش اومدی عزیزم دیگه نرو نگرانت میشم حتما میزارم


هایجین
ساعت15:03---2 اسفند 1394
خوش به حالتون.هوای اهواز گردو خاکیه.خیلی خیلی بده.
پاسخ:گردو خاکی من دوست دارم


هایجین
ساعت14:50---2 اسفند 1394
اممم.آجی هوا پیش شما چه طـــوره؟؟؟؟
پاسخ:ابری


هایجین
ساعت14:49---2 اسفند 1394
بله آجی؟؟؟
پاسخ:فدااااااااااااااااااات


هایجین
ساعت14:47---2 اسفند 1394
خــــــــب چے بگم؟؟؟؟
پاسخ:ام هایجین


هایجین
ساعت14:43---2 اسفند 1394
میشه.........آها......9 تا.
پاسخ:9 تا باید بدی گلم


هایجین
ساعت14:39---2 اسفند 1394
چندتا نظر باید بدم؟؟؟؟
پاسخ:خو از 33 تا 24 تا کم کن


میساکی
ساعت19:09---30 بهمن 1394
باشه میسوزم اما جزغالم نکنیا
پاسخ:باشه


میساکی
ساعت19:08---30 بهمن 1394
یادت باشا
اول کورانو عاشقم میشه
منم که عین شوکولات تلخ
به هییچ پسری رو نمدادم
حتی داداش جادوگیرم توموئه
یعنی تا میتونا کاری کن من به این پسره (کورانو) رو ندم و ازش بدم بیاد

پاسخ:خخخ


میساکی
ساعت19:06---30 بهمن 1394
میگم این ملکه ادم گیر اورده؟
پس بنظرم باید عشق منو کورانو الا جالب بشه

پاسخ:ره اره یکی فغقط میسوزه به نام میساکی


میساکی
ساعت18:59---30 بهمن 1394
ساتا هم موهاش مشکیه هم چشاش خیلی ناناسه کاشکی من شبیش بودم، اما خب مثل می هستم، یعنی کپیشم
پاسخ:اهان


میساکی
ساعت18:57---30 بهمن 1394
ولی خب خوبی موها و چشای قهوه ای روشن اینه که ۶۰درصد دخترای انیمه ای رو تشکیل میده
خخخخ
الان با این صورت عشق های من
ساتا
یاماتو
اوسوی
توموئه
کورانو
هم میشن
چون تمام دختراش شبکه مننن
ولی خب مو و چشم مشکی هم خیلی قشنگه
پاسخ:ممنون منم عاشق اوسویم دوسش دارم


میساکی
ساعت18:52---30 بهمن 1394
من همیشه دوس میداشتم موهام و چشام مشکی باشه
پاسخ:خخخ ار من هست


میساکی
ساعت18:50---30 بهمن 1394
بقیش هم همشون خودمم چون موهام قهوه ای روشنه
پاسخ:اهانم


میساکی
ساعت18:49---30 بهمن 1394
خخخ اولیش اسممو مخفف کرده اکی =میساکی
پاسخ:خب عشثو بگو


میساکی
ساعت18:48---30 بهمن 1394
ها این عکسا؟

پاسخ:اره


هایجین
ساعت2:09---30 بهمن 1394
از ملکه بدم می یاد.
خیلی بدجنسه.
فک کنم یه عحوزه ی پیرو زشته.

پاسخ:اره ترشیدست برای همیت ار کورا خوشش نه جوووونه


هایجین
ساعت2:07---30 بهمن 1394
آجی گلم خیلی قشنگ بود.
پاسخ:مییییيیییسییییییییی


روشنا
ساعت17:55---29 بهمن 1394
سلام ی من شرمندتم یک مدت نبودم وای فایمو نو هک کرده بودند و نمی تونستم بیام وبت واقعا متاسفم ولی خب بگذریم ایول خیلی عالیییییییییی و قشنگ بود ماشاا... ایول
پاسخ:میسی


روشنا
ساعت17:55---29 بهمن 1394
سلام ی من شرمندتم یک مدت نبودم وای فایمو نو هک کرده بودند و نمی تونستم بیام وبت واقعا متاسفم ولی خب بگذریم ایول خیلی عالیییییییییی و قشنگ بود ماشاا... ایول
پاسخ:سلام عزیزم دلم برات تنگیده بود قدات خوش اومدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 29 بهمن 1394برچسب:نظر بدید خواهشا!!!!,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&